امیر پارساامیر پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

امیرپارسای کوچولوی ما

غلت زدن

1391/9/25 23:49
نویسنده : مامان ندا
258 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم ببخشید که خیلی دیر به دیر وبلاگتو آپ دیت میکنم. آخه این روزا خیلی  خیلی شیطون شدی (ماشاالله) . یه لحظه هم نمیشه به حال خودت بذارمت. یه بار که فقط برای چند ثانیه تنها بودی کلی خرابکاری کردی ، مثلا: وقتی رفتم تو آشپزخونه و برگشتم دیدم که ظرف فرنی رو برگردوندی روی روروئک یا اینکه یکی از گلهای بامبو رو گرفته بودی و میخواستی به زور بگیریش و بدبختو خفه کنی. 

 

خلاصه که کمتر وقت پیدا میکنم که بیام از کارای جدیدت بگم و تو وبلاگت عکس بذارم.

 

پارسا جونم اولین باری که تونستی خودت به تنهایی روی شکم برگردی من داشتم با مامانی تلفنی صحبت میکردم که ناگهان از دیدن تو شگفت زده شدم و پشت تلفن جیغ کشیدم . خنده   مامانی هم ترسید. منم سریع دوربینو آوردم که ازت عکس بگیرم .

 

 

ولی دستای کوچولوت زود خسته میشه و با همون سر و صدای خودت بهمون میگی که منو برگردونید. آخه خودت نمیتونستی برگردی البته الان چند روزی میشه که خودت یاد گرفتی برگردی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 0:31
سلام به دوست جونی عزیزم
یه خواهش کوچولو از شما دارم
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم
ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید



سلام . باشه عزیزم. ماشاالله گل پسر نازیه. خدا برای مامان و باباش نگهش داره. لینکتون میکنم